onsdag den 27. marts 2013

Gigantium - tjek

Igår var vi i Gigantium. Vi skulle på som nr. 2 hvilket var helt ok, så der ikke var mere jeg skulle den dag. Men vi skulle helt vildt tidligt op - morgenmad klokken 8... Og så skulle vi jo gøres klar og sådan noget, så det blev til at jeg stod op 7.13... Jeg duer altså ikke til de der tidlige tidspunkter!

Og efter vi havde spist skulle vi pakke det sidste og så kørte bussen ellers. Da vi kom derud og skulle til indmarch er der allerede mange jeg kendte - når man har gået på hold med andre i Brønderslev er det bare som om at man kender hinanden. Men det gik fint, og vi fik lavet vores opvisning, og det gik faktisk helt okay. Der var fed opbakning og alt i alt gik det faktisk helt ok.

Og i løbet af dagen fik jeg hilst på mange jeg kender - både fra gymnastikkens verden og andre steder fra.

Det var en helt fantastisk dag, og det at det var med en masse dejlige mennesker fra Halvorsminde af gjorde den bestemt meget bedre!


Her er et par billeder fra opvisningen. 

Nu står den på påskeferie, som jeg skal tilbringe med forskellige folk fra efterskolen - Jeg kan bare ikke få nok! ;-) 

I morgen - torsdag - skal jeg hjem til en som hedder Nikoline, hvorefter jeg tager med Henry hjem og sover
fredag - hjem fra Henry. Og sammen med Ida tager hende og jeg hjem til Steph
Søndag - tager Ida og jeg hjem fra Steph.
Og mandag skal jeg arbejde, hvor jeg skal møde ind på skolen om aftenen. 

Og så må næste uge være spændende da der ingen lærere er på skolen pga. lock out. Så vi skal bare lave ballade i næste uge! Så om aftenen skal man IKKE kigge inde på mit eget værelse hvis man vil finde mig :-P 

2 kommentarer:

  1. Hvis et navneord ender på -er i ental er der -e/-er på i flertal: en borg-er, flere borger-e, en lær-er, flere lærer-e: http://fjern-uv.dk/subst/subb1.htm

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis nu en elev var ligeglad hvad skal man så sætte bagpå? :-)

      Slet