søndag den 24. marts 2013

Optakten til Gigantium

I denne weekend har vi ''varmet op'' til Gigantium. Altså det vil sige at vi har været ude og lave opvisninger i weekenden.  Vi har været i Jerslev, Nørresundby og Sæby. Og vi har også lavet en opvisning herhjemme.

Den herhjemme var i fredags, hvor nogen af os elever som har gået på et gymnastikhold hjemmefra, fik muligheden for at se dem i år, fordi de blev inviteret op på skolen så vi kunne se deres opvisninger, og de kunne se vores. Det var smadder hyggeligt - og selvfølgelig var Østervrå da også med! Klart klart! Synd at de manglede så mange. Men det var hyggeligt og jeg fik vist mit værelse frem til de som jeg kendte og havde meget med at gøre hjemmefra. Og så var der en mand udefra Jerslev som kom og sagde at drengene gjorde det rigtigt godt, nogen piger blev stødt over dette, men som gymnast skal og må man ligge øre til en masse - Både fra trænerne på landshold som kan finde på at give skider efter en opvisning og så også fra andre udefra.

Jerslev var lørdag, og det var en specielt oplevelse. Altså opvisningsgulvet var måske halveret - fordi der skulle selvfølgelig være kaffeborde - og vores hold blev jo ikke halveret. Så det var trangt, og i sjippeserien var mit tov lige ved at ramme publikum. Men det var fedt og anderledes! Og det at pladsen var trang, gør jo bare at vi kommer hinanden mere ved - og er det egentlig ikke det, det hele handler om på efterskole? At komme hinanden ved, jo det tror jeg nok lige ;-) Det var en spøjs oplevelse som jeg sent glemmer.

Så i Nørresundby og Sæby var søndag - dvs. i dag. Det var helt ok, to haller som jeg er kommet meget i som gymnast og i Sæby også som instruktør og hjælpeinstruktør. Så det var velkendt og det gik faktisk OK, Ikke ringe og ikke godt - Men igen vi varmer jo bare op til tirsdag i Gigantium... Eller noget...
Og i Sæby var Connie og mine forældre. Det var rart at se dem igen, men de kunne godt have sagt at de kom, fordi så kunne de 1) tage mig med hjem for en lille stund. 2) Have taget vasketøj med hjem 3) have givet mig noget vasket tøj tilbage...
Men det var rart at se dem igen.


Men i morges var vi til morgenmad 7.30!!! Altså som et standart menneske, kan jeg kun sige at det var for tidligt... Jeg duer ikke til at skal stå tidligt op - og især da ikke i weekenderne! Jeg troede et kort øjeblik at det var en joke da jeg vågnede... Så jeg er smadret - pænt meget faktisk!

Men her til aften har vi været nogle tøser om at se ''Rejseholdet'' og så har jeg da slået dem i 500 ;-) - De troede ikke på da jeg sagde at jeg var syg til ''500'' men ja det fik jeg da bevist! Og ellers har vi hygget over en rugbrød klokken 21.00 - 22.00 og nu skal vi bare sove! Søvnen er tiltrængt!

Imorgen - mandag- skal den stå på anderledes skema, noget ''ønske matematik'' og fysik. Tirsdag Gigantium, og Onsdag venter vi nok bare alle på påskeferien!

Lige til info:
Min fod gør stadig lidt ondt, og har været tapet ind til opvisningerne men det går langt bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar