mandag den 18. marts 2013

Opvisninger hele søndagen = et styks lægebesøg

Jeg fik tidligt fri - der vil sige at vi skulle hjem torsdag i sidste uge! Juhuuu! Dog skulle jeg arbejde både fredag og lørdag... Så imens de andre var til elevfest, arbejde jeg. Men så må de andre få en kæp i øret, og jeg må glæde mig til at jeg får penge - always look at the bright side of life.

Men så om søndagen skulle vi mødes i Bagterp for at lave opvisning og derefter med bus til verdens navle - Østervrå. Men inden vi lavede første opvisning pjattede vi lidt, og så vrider jeg om på min fod... Det gjorde så nas at tårerne stod i kø for at komme først ud! hmm men ja så måtte jeg lige tage mig sammen, så jeg kunne være med til opvisningen. Da den første var slut fortrød jeg det måske lidt. Men da vi kom til Østervrå fik jeg is på, og fik set lidt af de andres børnehold - det savner jeg godt nok!!! Men så fik jeg noget sportstape på så jeg også lige kunne tage den opvisning med. Og det fortrød jeg måske nok også i morges....

Beskeden til middag så således ud:



Så nu skal jeg snart til lægen, jeg havde ellers bedt om en senere tid fordi så kunne jeg bare tape den stramt sammen og være med til gymnastik, men sådan skulle det ikke være.... Hmm næste gymnastiktime skal den da bare have fuld Jonna så! :-)) 

Der kommer en opdatering på hvad lægen sagde... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar