tirsdag den 2. april 2013

Lockout - dag et

Lockouten er over os! Vi skulle møde ind igår aftes. Også selvom at lærerne ikke var her. Det vil sige at forstanderen, kontoret og de fra køkkenet skal ''passe på'' os. Så må vi se hvordan det går...


Sådan her ser mit skema resten af ugen.. Kvaliteten er ikke den bedste, men det er tydeligt at se at skemaet ikke ser specielt spændende ud.. ''Altså Emilie du skal også være lidt positiv'' - Ja sådan kunne jeg lige høre min kontaktlærer sige - og jeg er da også positiv men det her er jo helt ærligt nederen.
Det jeg ser mest frem til er måske fredag 15.30 ;-)


Ellers har vi idag lavet alt muligt pjat, eller måske skulle vi have lavet det, men jeg endte godt nok på nettet og fik indhentet lidt af de afsnit af de forskellige serier som jeg misser. Ups... 

Og hvis vi har steder hvor vi har meget fri, råder de os til at gøre rent - både på værelser og på vores områder.... Ja det er faktisk helt synd at lærerne ikke er her til at se alt den rengøring, jeg ved da at min rengøringslærer ville blive rimelig stolt! - Altså hvis jeg gjorde så meget rent som vi skal.... 

Og jeg har sovet lidt i dag, og ja faktisk venter jeg bare til at lockouten er ovre. Vi gider da ikke blive ved med at sidde her og lave alt muligt som alligevel i sidste ende er formålsløst... 

Ej hvis noget skal være lidt positivt så var vi i teater i dag, og se ''Laser og pjalter'' Og det var faktisk hyggeligt! Og det var et udemærket stykke. Så det er dog ikke kun negativt herfra - men mest... 

Jeg skal dog også erkende at jeg har skrevet hjem at hvis turen gik forbi Hjørring så kunne jeg da sagtens tage med hjem, og hvis der manglede en grund så kunne jeg da sagtens blive ''syg''.. 

Hmm vi vil bare have vores lærere tilbage, det fungere jo ikke optimalt uden dem!  Og til mine lærere - Husk lige denne søde bemærkning ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar