onsdag den 17. april 2013

Lockout - dag 11

Min dag er gået med at se Desperate Housewives.

Og så har jeg også været oppe ved min mormor og slået hende i et spil kort.

Så har vi fået mail fra forstanderen på efterskolen. Det var nogle eksamensopgaver fra de tidligere år, så vi kunne tage ansvar for vores egen læring, og lave nogen af dem, så vi ikke går helt i stå... Ja held og lykke til dem som skal i gang med dem :-) Det bliver i hvert fald ikke mig.

Jeg bliver også fattig af den her lockout, for nu har jeg endnu mere tid til at kigge på tøj på nettet, og ja jeg har da allerede bestilt noget. Jeg er blevet måske 3.600 kr fattigere. Okay det meste er også fordi vi har bestilt en tur til Paris med tre andre veninder. Men derfor har jeg stadig brugt mange penge på tøj.

Bum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar