torsdag den 25. april 2013

lockout - dag 18

I dag skete det! Vi skal op på skolen søndag! Endelig!!!! Vi har ventet så længe på at lockouten snart stopper, og ventet så lang tid på bare at få besked! Søndag skal vi afsted!! Jeg er så klar!!!

Så at vågne på til sådanne en nyhed havde allerede krydret dagen i dag med positivitet! Men Oste tog hjem og ti minutter efter skulle jeg med bussen til Hjørring, for at mødes med min mor. Jeg har nemlig fået et ur af min mormor som hun fik til sin konfirmation. Så bag på står der EC 1937, for min mormors initialer og for året hun blev konfirmeret, og det her ur skulle jeg have sat nogle led i for at kunne passe, og det skulle vi op til en guldsmed og have gjort. 

Ellers er det mig der står for aftensmaden i aften.... Tænk at jeg får lov! 

Jeg glæder mig bare til at vi skal op på skolen igen - SNART! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar