torsdag den 25. april 2013

Lockout - dag 17

Vi kom op på skolen i går. Det var hyggeligt at se dem der nu kom. Vi var ikke så mange, men måske var det også det der gjorde det så hyggeligt?

Vi fik brunch klokken elleve, og efter det hørte vi om noget med afgangsprøverne. Det var okay...

Vi fik nogle prøvesæt, som vi kunne prøve og kigge på, men vi var fire piger der havde noget andet i tankerne. Ida, Oste, Rosa og jeg ville nemlig gerne ud til lidt lærer. Min kontaktlærer havde skrevet til mig om morgenen at hun have sat muffins ind i ovnen hvis nu hun skulle få uventet gæster, og så hurtig som jeg er, forstod jeg godt hentydningen og den skjulte invitation. Så derfor gik vi hjem til hende og fik saftevand og muffins.

Derefter kørte min kontaktlærer os op på skolen - ja der er nogen der kan ;-) - og så besluttede vi os for at prøve ovre hos min ganglærer/tysklærer. Men hun var ikke hjemme, så derfor prøvede vi hos min engelsklærer, hun var hjemme og bød og også på saftevand. Herefter gik turen til min matematiklærer, hvor vi også blev inviteret indenfor og fik slik :-)

Det var hyggeligt at se nogen af lærerene igen, og selvfølgelig havde det andre også relationer til lærerne som vi besøgte :-) De spurgte alle efter det samme, bl.a. ville de gerne vide hvad vi lavede, og hvornår vi troede det hele stoppede, og om vi syntes at det var lige så træls som de syntes.

Da vi ikke kunne nå flere lærere, skulle vi spise. Vi fik grill mad på skolen - det var mega godt :-) og så var der ellers foredrag for alle pengene! Manden hed Hjalte som kom og fortalt om hans kone og hans tur rundt i hele verdenen i elbil. Det var faktisk rigtig spændende og et af de bedere.

Herefter tog Oste med mig hjem og sov.

Det var en hyggelig dag og det var rart lige at få tanket op af efterskolelivet!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar