mandag den 22. april 2013

Lockout - dag 15

Lockouten varer ved endnu.

I dag får jeg besøg af Ida. Det er mandag og vi plejer at se Anna Pihl sammen oppe på efterskolen, så derfor blev vi enige om at vi måtte holde liv i vores tradition, og derfor kommer Ida her og sover. 

Og fordi vi var på skolen i mandags, fik jeg ikke set det sidste afsnit, men som den hårdkogt fan jeg er, holdt jeg mig vågen igår, fordi genudsendelsen kom 01.20... Jeg troede ikke at jeg ville klare det, men det gjorde jeg, og fandt ud af at jeg sagtens kunne have misset netop det afsnit... 

Og fordi jeg får besøg måtte jeg hellere rydde op og gøre lidt rent! Og alle der bare kender mig lidt, ved at disse to ting ikke ligger til mig, og bestemt ikke er en af mine styrker!... Og jeg hader at gøre rent oppe på skolen på mit værelse der, men der er vi tre til at rydde op og gøre rent i et værelse der er mindre end det jeg har herhjemme! Det vil sige at jeg - ALENE - skal gøre meget mere plads rent og ryde meget mere op....

Før oprydningen og rengøringen: 


Efter oprydningen og rengøringen:





Bum! Min mor bliver så stolt!!! 

Jeg har hermed pakket alt ud. Jeg har ingen ting til at ligge i tasker mere, så den er klar til at blive taget med tilbage til skolen. Der er ikke sket noget endnu, og jeg tror ikke der sker noget foreløbigt, så er det træls at bo i en taske. 

Faktisk er det ikke kun mig der roder på mit værelse hjemme. Molly er rigtig glad for strømper, og alle andre ting hun kan lege med! Så hun roder også på mit værelse... Her er lige et billede af Molsen, da hun er den jeg bruger mest tid med i lockouten. 

Nu ser jeg frem til at Ida kommer, og i morgen kommer Oste og sover til onsdag :)) Molsen og jeg er klar til besøg!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar