onsdag den 17. april 2013

Lockout - dag 12

Intet nyt. 

I dag skal jeg til Sindal hjem til Henry - Min nabo og min efterskole-søster. Jeg skal køre på min knallert, dog er jeg ikke helt sikker på at jeg kan vejen, men eftersom mine forældre har haft en fabrik i Bindslev i alt den tid jeg kan huske, hvor turen hver dag gik igennem Sindal, må jeg have en lille fornemmelse om hvor det er. Jeg håber ligesom at det kommer når jeg er på vejen. 

Faktisk er dette mit 101 indlæg, så enten må mit efterskoleophold have været så nitten at jeg har været nød til at skrive en masse fede ting ned, ellers må mit efterskoleår allerede have budt på over hundred fede oplevelser som jeg enten ønsker at dele eller ønsker at huske? Jeg tror mest på den sidste :-) 

Som det ser ud nu følelses det slet ikke som om at jeg skal tilbage på efterskolen på et tidspunkt, fordi vi nu har været væk så længe, og jeg husker ikke engang hvad vi er igang med i de forskellige fag. Lockouten er med til at spolere det vi havde imellem os elever. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar