fredag den 19. april 2013

Lockout - dag 14

Min dag i dag består af arbejde.

Jeg vågnede først klokken halv et. Jeg skal arbejde 15.45 - 21.15. Jeg har nu set hele sæson syv af Desperate Housewives.

Jeg gider ikke gå herhjemme mere. Det er også fint nok, at man kan ses med nogle fra efterskolen, men det er ikke det samme. Vores tid og vores hverdag sammen smuldrer. Vi har ikke lang tid igen til at nyde hinandens selskab, men lockouten forkorter den lille tidsperiode vi har tilbage.

Det er hyggeligt at høre fra de andre elever og lærer på skolen, men egentlig ønsker jeg bare at komme tilbage. Det er trættende og frustrerende ikke at vide hvornår vi skal igang igen. Og derfor kan man heller ikke ligge planer langt frem, fordi det ikke er sikkert de kommer til at holde.

Sjovt nok virker det bare ikke til at de som skal forhandle om det her, mener at det er lige så stort et problem som dem der står i det, og er en del af det. Uanset hvad så kan man gøre nok så meget, men vi vil alligevel ikke blive hørt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar