mandag den 12. november 2012

Brobygning OG OSO

Jeg er brobygger denne uge, det vil sige at jeg er et udskud hele denne uge på handelsskolen (hhx) det er så ydmygende! Og så er det så herre øv samtidig!

Det vi laver er virkelig ikke sjovt, og det er virkelig røv. Jeg har spurgt om min far ikke vil komme og hente mig, men svaret var nej. Helt ærligt...

Og så har vi OSO oveni alt det her pjat! Det er en opgave hvor vi skriver om vores fremtid eller og noget som måske er nemt at skrive om. For sådan som mig, jeg ved ikke hvad jeg rigtigt vil næste år - nok hhx - og jeg ved da slet ikke hvad jeg vil derefter?! Men jeg skriver om handelsskolen og om at være folkeskole lærer.

Jeg ved ikke hvad de forventer. Og de giver udtryk for at forventningerne er skruet helt i top! Det er virkelig frygteligt!

Hvorfor os?! Jeg kan ikke overskue det hele. Og jeg havde allerede lyst til at løbe skrigende bort efter første Time i morges. Jeg dør!

Men hvis jeg overlever så skal jeg i biografen fredag, og så skal vi have and søndag tror jeg! Jeg håber jeg overlever!

Og selvom man ikke må ønske man er syg(mor) så ønsker jeg altså brændende lige nu at sygdommen kom og overtog lige nu! Man har vel lov til at krydse fingre!

Godnat!

4 kommentarer: