mandag den 26. november 2012

Perfomance uge!

I denne uge har vi performance uge. Det vil sige en anderledes uge. Det er hvor vi kan vælge noget vi gerne vil, f.eks. dans, nyheder, senografi og scenografi, jeg har så valgt nyheder og det har jeg sammen med syv andre piger, bl.a Kia, Emma, Ida og Oste :-D Det er skønt! 
Jeg har fået en mega cool rolle! - Redaktionschef. Ja det er ikke for sjov! 


Så har vi fået nogle fine drikkedunke fra nissen! De er sponsoreret fra tupperware! :-)) Ja igen det er ikke for sjov! De lagde på vores værelser da vi kom igår :-) 

 Så siger jeg, at jeg hellere ville have en i grøn fordi rød ikke lige er min farve, så siger Susan '' Den er ikke rød, den er melonfarvet!'' Bum bum! så blev man lige sat på plads der! Det kan jo heller ikke gå at man siger noget er rødt, når det faktisk er melonfarvet!


Og så har jeg haft besøg her til aften! Bedste kom forbi! - Bedste er min klasse-,RHS- og dansklærer fra de sidste tre år, og jeg betragter hende faktisk stadig som en kontakt person, så hvis der er noget er Bedste også en af de som får besked :-) . Men hun kom så med kage! Hun er en dejlig dame! Der er også kun et stykke tilbage nu... Men hun kom med en hel en til Oste og en til mig, fordi hun havde kommenteret et billede inde på facebook som Oste havde lagt op på min væg, og så kom de til at sludre, og så fordi Oste går og driller mig lidt, syntes Bedste at hun fortjente en kage for det. Oste blev rigtig glad :-)) - Tak Bedste! Jeg delte med nogle andre piger, kagen faldt i god jord!

Jeg må hellere sove nu! godnat!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar