søndag den 25. november 2012

Stort tillykke til Connie :-))

Connie har fødselsdag i dag, så stort tillykke til hende. Og derfor får vi jo gaver! Og ja jeg mener vi, for jeg skal da ikke snydes, så vi får begge gaver på hinandens fødselsdage - det vil sige at fødselsdagsbarnet får mange flere gaver, og den anden får lidt gaver :-D Jeg har fået tøj! Det er altid godt med nyt tøj.

Her er billeder af Elisa og jeg (EJ) igennem tiderne. 
Der skulle nok også have været nogle fra nu, men ja så kiksede det lidt, fordi så så Elisa ikke så sød ud mere som hun gjorde dengang... - HIHI




Min søster er mere end en søster for mig- og det har hun også altid været -  og jeg er glad for, at jeg har hende. 
Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen Connie!


Faktisk har jeg tænkt meget over om disse indlæg skulle med på min blog, når nu min blog handler om det at været på efterskole, men dette er også vigtige ting for mig i mit år, og det påvirker også mit skoleår, at jeg samtidig kan have sådanne ''pauser'' med min familie, så det hele ikke handler om efterskolen, for det gør HELE mit liv ikke lige nu, men det meste af det ;-) 

Ellers har jeg brugt min weekend i fakta og i min seng :-)) Jeg arbejdede hele lørdagen, så nu venter jeg bare spændt på at se min konto her den første! wup wup. 

P.s DER ER IKKE SÆRLIG LANG TID TIL JUUUUL! = JULEKALENDER! 
- jeg hader ting der kommer i vejen for julekalender, for det bliver man ALDRIG for gammel til, og helt ærligt så tror jeg at vi alle gerne vil se julekalender, nogle tør bare ikke at vise det. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar