søndag den 18. november 2012

Weekenden bliver lidt længere!

Jep jeg overlevede brobygning og OSO, dog ved jeg ikke hvad jeg skal efter efterskole, men der er jo lang tid til at jeg skal vælge :-)

OSO er en opgave, som faktisk i bund og grund består af ens fremtid. Jeg valgte at skrive om at blive lærer, og om at komme på HHX. Fremlæggelsen gik ikke super godt, faktisk vil jeg gå så langt og sige at, det var en omgang bæ. For tidligere på dagen var jeg kommet tidligere hjem fra brobygning, og kom op på sygegangen. (Det er et sted med værelser, hvor man skal være hvis man er syg)

Og på HHX skulle vi så fremlægge sådan et projekt vi havde arbejdet med hele ugen. Jeg var sammen med Oste, og ja læreren havde ingen kommentar efter vi var færdige, fordi han ikke helt vidste hvad han skulle sige, så det tog jeg da som et positivt tegn ;-)

Og så skulle vi lave en stand og sådan noget som repræsenterede det vi ville fremlægge om, dog fik jeg ikke lavet denne stand, og jeg var også kun nede på denne messe i cirka seks minutter, hvor jeg så fik lavet en rigtig dårlig fremlæggelse. Derefter gik jeg direkte op igen.

Så min weekend har faktisk også stået på at blive rask, dog er det ikke lykkes endnu, og jeg skal sove herhjemme i nat, og så vil min far køre mig op på skolen i morgen tidlig. Så aftenen her står på forbrydelsen og en masse hyggen med de gamle :-))

Og så fik de jo også lidt længere tid til at vaske tøj og klippet mine negle:-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar