torsdag den 1. november 2012

Vejen mod knallertkørekort! dag 4 ud af 4.

JEG BESTOD!
- hvis ikke man skulle bestå, så skulle man hedde Egon og være halvt retarderet, og jeg hedder ikke Egon til mellemnavn, og så er jeg heller ikke halvt retarderet ;-) 


Og så har jeg lige snakket med mine forældre, gud hvor var de dog stolte (overdrivelse fremmer altid forståelsen) ;-) Men som jeg har nævnt tidligere så ville det ikke undre mig hvis min far havde stillet en knallert til mig når jeg kom hjem, men han sagde at han havde kigget, og han ikke kunne finde nogle brugte som lige kunne være mig, og når min far siger at han har kigget, så ved jeg at han virkelig har gjort et forsøg! - Sådan er min far nemlig! 

- faktisk er det dyrere at tage knallertkørekort end man lige regner med, fordi man skal også lave sin egen madpakke, og hvis man glemmer det (som jeg gjorde) så skal man købe mad, og det man altså også betale penge for (hvis det skal være lovligt) ;-) 

Men nu vil jeg lave lektier, som jeg også skal huske at passe :-)) 

Men jeg er i live, og jeg har det gooodt!



1 kommentar: