fredag den 9. november 2012

Ugen som gik.

Mandag, tirsdag og onsdag er der ikke sket det helt store. Så der har ikke rigtigt været noget at skrive om. Men torsdag har været en spændende dag, eller faktisk bare arrangementet!

Vi har jo AAAALTIIIID arrangement om torsdagen, og denne gang var det en pige som har gået her på skolen for cirka 10 år siden, og hun ville komme og synge for os, og fortælle lidt om hendes efterskoleophold her. Hun sang som en drøm - altså måske ikke så godt som mig, men det er der jo heller ingen der gør - og det lød bare fantastisk! og hun var rigtig spændende at høre på! - FEDT FEDT!

Og så blev det fredag - sjovt nok. Og jeg bliver i denne weekend - og ja jeg ved godt det er Mortensaften i morgen eller er det i dag? men i hvertfald ved jeg godt at man skal have and i denne weekend, men mine søde forældre har udsat andestegen til næste uge, fordi det er toootaaaaal yndlings! Hihi så jeg bestemmer også stadig lidt der hjemme ;-)

Men det er bla. Maagaard der har vagt i denne weekend, og derfor står den nok også bare mest på afslapning ;-) Men jeg bliver her med Emma min ene roomie! Det skal nok blive hyggeligt, og vi har allerede været inde og dele en pizza her til aften :-)!

Her er også nogle håndboldtøser her, hmm nu skal man ikke sige noget grimt om nogle, så jeg siger bare at de ser spændende anderledes ud :-) De ved nok ikke at man bare slapper af når man er på efterskole?

Men ellers har jeg fået en bog, som jeg skal læse. Det er en jeg har fået af min matematiklærer. Jep den handler om at de som er voksne kun ser verden grå og hvid, og os børn og barnlige sjæle ser verden med farver på, sådan rundt beskrevet. Hun anbefalede mig at læse den fordi hun mener at jeg er en barnlig sjæl - hvad sker der? Syntes I måske ikke at min prinsessetaske er moden? hmm..

Men ja ellers er der hyggeweekend her på Halvorsminde! Og vi udnytter det skam også!
Nu vil vi til og sove! gooodnat!


1 kommentar: