mandag den 5. november 2012

Mandag. En hård mandag.

Til at starte ugen ud med startede vi med en fag-FORMIDDAG. Det vil sige at fra klokken otte til klokken 12.00 - det vil sige fra morgenmad til middagsmad.

DET VAR KOLDT! Og så var det hele skolen, så både niende og tiende klasserne var med. På en måde var det godt nok, men de som var stærke i trigonometri tog meget styringen, og så endte det nok med at de som nok ikke var de stærkeste til dette emne endte lidt i baggrunden. Men det var sjovt nok, og det betød jo faktisk at de fag vi havde i de timer normalt, skulle vi jo ikke lave lektier til ;-)

Men ellers har vi ikke lavet det helt store i dag. Vi skulle se film nede i foredragssalen her til aften, fordi det er bare noget vi gør nok Maagaard har aftenvagt - hvilket vil sige næste hver mandag.

Jeg er bare så træt! Og jeg forstår ikke hvorfor? Hmm jeg burde sove om middagen noget oftere, jeg vil tage med op i elevrådet, at vi burde få en time (eller en halv hvis de ikke gider og give os en hel) hvor vi kan få lov til at sove! Jeg ville udnytte det! Og jeg tror altså ikke at jeg er den eneste!

Jeg savner min gamle klasse (guldklassen), og jeg savner alt det gamle. Selvom vi har gået her i noget tid, så er det stadig som om at jeg er klar til at komme tilbage til HPR så snart det her år er gået.

Jeg savner mine veninder. To af de dejligste tøser har jeg ikke set i snart fire måneder! Men jeg ved også at jeg har dem med overalt, for i mit hjerte er de, og der vil de nok blive ved med at være i lang tid endnu! - Nulle og Inge jeg savner jer! Og jeg savner skakklubben! - De piger bliver heller aldrig glemt, og det ved de også godt.

Mandagens program og tanker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar