onsdag den 21. november 2012

Stort tillykke til min søde mor.

Min mor har fødselsdag i dag! stort tillykke til hende og de ''20'' år ;-) Min mor er nok et af de sjoveste mennesker jeg har mødt! Og hun er virkelig sjov at se melodi grand prix med!

Vi (Daddy'o, Connie, E.T og jeg) har været ude og spise her til aften! Det var rigtig hyggeligt, og vi fik andet end rugbrød til aftensmad! - Ikke at jeg klager over rugbrød, men helt ærligt når der ikke er spegepølse så er det ikke så lækkert! Men vi fejrede min mors fødsesldag i dag, og selvom at jeg plejer at være med til at synge hende op - jeg ved ikke om man vågner af min frygtelige syngen eller af der er nogle der står og skriger en i hovedet? - Men det gjorde de to andre, og så kunne jeg være med til at fejre hende her til aften :-) 

Damen her på billedet er min mor. - En af de sejeste kvinder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar