tirsdag den 13. november 2012

tirsdagens tudekiks.

Jep jeg sidder på mit værelse. Jeg lever. Selvom jeg ikke troede at jeg nåede så langt, så er jeg faktisk i live.

Min far har kigget på en knallert. Den er tip top! jeg håber at det bliver min en dag! Har jeg forresten fortalt at Karen Thule har været her? hun var her i søndags! Hun fik en rundvisning på skolen, og vi fik sludret lidt. De andre kan ikke forstå at hun ikke blev i længere tid, men da Karen er som en søster, så ved vi også godt hvad hinanden laver, og vi behøver ikke at fortælle livshistorier. jep.

Jeg har været i brobygning igen i dag. SÅ LAV DET DOG SÅDAN AT DE SOM ER I TVIVL OM HVAD DE SKAL, KOMMER I BROBYNING OG LAD OS ANDRE FÅ FRED!

Jeg er glad for at jeg har Oste! ellers var jeg virkelig død! Men vi skulle lave noget projekt i dag, og Oste og jeg lavede hårfarve til heste! genialt!

De andre vi er kommet i klasse med er niende klasser  - stortset. Men det er så hvad det er, men de opfører sig som nogle fra sjette. Amen det gør bare INGEN ting bedre!

Men nu er jeg færdig med min OSO!!! har jeg sagt det? i hvert fald har jeg nu! jeg er endelig færdig, Maagaard synes at jeg skal rette den, men heeey det hørte jeg vist ikke ;-)

Vi har praktikanter på skolen - de er vildt søde! Men jeg har dog ikke nogle af dem i mine fag, men derfor er de meget søde at hygge med ellers! Og de kan også godt tage noget pis! Det giver altid et plus i bogen!

plus jeg har lige støvsuget Henry! jep jep der er ikke flere syge baciller i hende nu!

jeg vil være social igen, godnat!

1 kommentar:

  1. Har aldrig været så bange i mit liv, din børnelokker!

    SvarSlet