mandag den 19. november 2012

Det var en god dag, selvom det var en mandag.

Selvom det er mandag, har det faktisk været en god dag.

Der er ikke sket det helt store i dag. Jeg stod tidligt op, fordi min far havde lovet at køre mig op på skolen. Ham kan man altid regne med ;-)

 Jeg blev udvalgt til at vælge hvilke film der skulle ses her til aften, dog blev det ikke den film jeg ønskede... Men så havde en af praktikanterne (Mette) nogle spørgsmål om det at være halvorsminde elev, og så lavede hun noget oppe i fitness, som jeg så kom op til, og ja det var faktisk rigtig hårdt! - specielt fordi vi også har haft gymnastik i dag! Jaaaaa jeg er døøød!

Men det bliver heller ikke så lang en uge, vi har nemlig forlænget weekend, så jeg skal hjem allerede torsdag igen! wuuup wuuup! Og de kommer for at hente mig onsdag aften, fordi der har min mor fødselsdag, og så skal vi ud og spise :-)))

Og søndag har Connie fødsesldag - jeg skal huske mig selv på at købe en nederen gave ;-) Mon hun ikke kan vente lidt med den? jeg får nok ikke tid til at købe den..

Bum bum, så er der faktisk ikke så meget mere at fortælle. Mit liv - eller min næste uge - er hermed nedskrevet, men mon ikke der kommer tilføjelser? Bare det ikke bliver lektier er jeg tilfreds!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar