onsdag den 14. november 2012

Onsdag! Gennemført 60 % af brobygning, kun 40 %.

Det blev onsdag. Jeg lever stadig. Dog tror jeg, at jeg dør i morgen.

HHX tager livet af mig! Men det er jo også der jeg skal hen, men derfor behøver de ikke at gøre det så kedeligt... hmm. Nok brokken.

Her til aften fik vi majssuppe - det består af en masse karry (som de nok havde tilbage fra igår, da de lavede boller i karry) og så med en masse majs i. Bum bum. Var det godt? - ja hvis der ikke var majs i.

Ellers har jeg siddet oppe på lærerværelset, her har jeg vundet over en lærer i Quiz Battle, altså jeg fik på en måde ikke hjælp. Maagaard og jeg drøftede bare svarene inden jeg svarede. Men ja jeg vandt! wuhuuu! Og så er jeg begyndt at spille mod Maagaard også, dog tror jeg ikke at dette spil bliver færdigt, og så kan man jo ''desværre'' ikke se hvem der tabte ;-) Ikke fordi jeg tror det er mig, men måske fordi, at jeg ikke ønsker, at ødelægge hans selvtillid og alt det der ;-)

Ellers er Malle kommet igen! Så vi har lige set lidt ''tv'' på min computer! Hyggeligt var det da!

Og jeg blev færdig med min OSO igår, og i morgen skal vi fremlægge, mon det kommer til at gå godt? Hmm I dont think so! Men nu må vi se, og jeg gider ikke stresse sådan over det, vi må tage det som det kommer, alt andet er helt godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar