tirsdag den 20. november 2012

Luskede personer.

Jo flere jeg snakker med -lærer og elever - finder jeg ud af, at de faktisk følger med i mit liv. For de spørger om nogle ting som jeg kun skriver herinde, og så spørger de også ind til mig blog. Og ja nogle gange kan det godt virke rigtig mærkeligt, for jeg skriver jo ikke for at få opmærksomhed - det får jeg mere end rigeligt af i forvejen ;-) 

Men jeg oplevede også, at her den anden dag sad jeg i en tysk time, og måske lavede vi ikke det helt store fordi vi var opdelt i niende og tiende denne time, og vi tiende var færdige, og der var måske heller ingen lærer, og så sidder jeg og laver en liste over hvem der skal rengøre køleskabet, og så spørger en dreng om jeg blogger, jeg tager mig selv i at stirre på drengen i stedet for at svare, men jeg får da sagt nej, men det var mest af alt fordi jeg blev forbavset over at han spurgte!

Men et eller andet sted er der nok også flere der læser med uden, at jeg ved hvem det er, for hvordan skulle jeg ellers få omkring 20 plus/minus sidevisninger hver dag?  Men det er hyggeligt at de også læser med, men der er nogle lusket personer der sidder derude og læser med, men som ikke kommer og siger noget.

Men så længe jeg ikke skriver noget grimt om de som læser med er det vel ok ;-) De andre finder jo nok ikke ud af det? 

Her er Lise og Lea :-)) (Og den flotte person i midten kender jeg ikke ;-)) 
Vi sidder og undrer os over hvem der lusker rundt på de forskellige hjemmesider. 


Det er lang tid siden jeg har lavet dagens dialog. 
Emilie har det været en hård dag i dag? 
- Det har ikke ligefrem været et stykke kage (piece of cake) Men min søde matematiklærer (Inge) mente vi ikke skulle have lektier for, og det gjorde at jeg kunne se film med den søde Malle, læse lidt i min bog som jeg føler at jeg snart skal have læst fordi den ikke er særlig lang, hygget lidt med de andre og se lidt film med Oste. 
Det lyder spændende! Hvad skal du i morgen? 
I morgen skal jeg ikke spise rugbrød til aftensmad!! Måske mest fordi min mor har fødselsdag, og så kommer de og henter mig så jeg kan komme med de gamle og Connie og spise :-) 
Hvad skal du i næste uge? 
Næste uge har vi sådan noget anderledes uge, hvor vi skal alle mulige sjove (mærkelige) ting, men det lyder til at være mega fedt! Jeg skal være på nyheds siden, og skal skrive og sådan noget hele ugen, andre skal danse, og nogle skal noget helt andet, og så sidst på ugen - tror jeg - kan vi invitere fire personer herop, så de kan komme og se vores ''show''. Mon jeg skulle nævne det for de gamle og Connie så de lige vidste det, eller skal jeg bare tage det som en selvfølgelse at de kommer uden hints? hmm jeg må nok hellere nævne det, de er jo ikke længere i den unge alder ;-) 

godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar