mandag den 10. juni 2013

Mundtlige afgangsprøver - dag 1

Jeg har ikke været oppe i noget i dag, det er først i morgen hvor den står på engelsk.

Derfor har jeg bare tænkt hele tiden at jeg laver det hele mandag, men da det så blev mandag, og jeg skulle have lavet noget, magtede jeg det sgu ikke lige....

Prøve-perioden er lidt anderledes heroppe. Hvis vi ikke skal op i noget i løbet af dagen, SKAL vi være med i en aktivitet om morgenen. Idag kunne vi vælge imellem at komme op i fitness eller ud og gå en tur - jeg valgte fitness. Og så kan man vælge om man vil ud og lave aktiviteter om formiddagen og måske også om middagen? men hvis man ikke vil det skal man læse, enten på sit eget værelse ellers på en andens man skal bare sige det til en lærer, fordi de kommer nemlig rundt og tjekker.... Så man kan ikke bare sove - som alle andre normale mennesker bruger deres læseferie på......

Og i dag havde jeg tænkt mig at lave det hele faktisk, men altså så skulle jeg op i tekstil og lave videre på den taske jeg er ved at lave, og det var hele formiddagen, så skulle vi spise middag, og derefter fandt jeg ud af hvor mange ting jeg havde glemt, så jeg tog hjem, der kunne jeg godt have lavet noget, men jeg gav Molly min fulde opmærksomhed - det var rart at komme hjem, selvom at jeg har været hjemme hele weekenden, men at der er en der venter på at man kommer hjem igen, og ikke stiller spørgsmål om hvorfor man er hjemme, det var virkelig en frihed!

Her er lige et billede fra i dag hvor Molsen og jeg hygger.

Men jeg skulle jo tilbage, så efter jeg havde fået lækkert aftensmad tog jeg knallerten herop igen. Det var så meningen at jeg ville lave lidt engelsk nu, men ja så kom der lige pludselig en film i min computer, og ja så er der jo så mange ting... 

Det lyder som om jeg virkelig er doven, når jeg læser det her igennem... - Men ja okay det er jeg så nok også.... Men jeg har lige øvet det en enkelt gang, og ja det gik nu okay - eller i hvert fald godt nok til at jeg ikke gider prøve igen - så det var det for i dag :-) 

Og man skal huske på at det først er klokken ni i morgen jeg skal op, så jeg har en hel time! Amen ingen stres herfra! Jeg tager det stille og roligt! Måske skulle jeg sove i den time, så jeg var frisk?? Hmmm det må jeg nok hellere overveje! 

Nu vil jeg gå i gang med at spille lidt :-)) - Det kommer en opdatering igen i morgen :-)

Dog skriver jeg ingen karakter her. Jeg har besluttet mig, at mine karakter ikke vedkommer andre. Og sådan en holdning har jeg haft hele året. Så må jeg være triste Tove, men sådan er det, ingen skal kunne slå sig selv i hovedet med mine karakter, og ingen skal have lov til at løfte sig selv op ved at de har fået en bedre karakter. Det er jeg stærkt modstander af! Så det bliver også spændende at se hvordan de andre sluger den - og så er det her jeg tænker at det måske er det jeg har gjort mig mest tanke om omkring disse mundtlige afgangsprøver? Jeg er nok ikke som folk er flest..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar