tirsdag den 11. juni 2013

Mundtlige afgangsprøver - dag 2

Jeg har rent faktisk heller ikke lavet noget i dag...... Jeg har været oppe i engelsk. Det gik okay :-)

Hvis jeg fik en femmer for hver gang der er en der har spurgt mig efter hvad jeg har fået, så ville jeg være millionær. Fair nok for at andre ønsker at bidrage til samtalen med deres karakter. Men jeg er ikke typen.

Men det endte med at jeg lige læste det halve af mit engelsk igennem i går aftes, men så blev jeg enig med mig selv om at jeg ikke gad mere, og så ti minutter inden læste jeg lige den anden halvdel igennem. De sagde at jeg var godt forberedt! - HAHAHAHA så vil jeg ikke prøve og komme forberedt op til en prøve. BUM.

Men min engelslærer spurgte om jeg var tilfreds med min karakter, og jeg svarede derpå at jeg var ligeglad jeg skulle bare op og se Shrek bagefter så det var bare en pause i min film den her prøve.. Hun blev meget forarget, og censor sagde ikke farvel men ''held og lykke med at se Shrek''..... Jeg er lige glad. Jeg går mest op til prøverne fordi jeg ikke har andet at lave og gider ikke i køkken, og for at gøre min mor og far glade. Jeg ligger ikke så meget sjæl i det skidt.

Ellers har Kia og jeg været inde i byen her til aften og få sandwich, jeg er så trip trap træt af rubber til aftensmad, når der ikke er ordentligt pålæg.... ØV!

Og ja så er der ikke så meget andet jeg skal. Jeg har fået en middagslur, så jeg nåede ikke at se hele Shrek filmen - ØV! Men altså man skal vel også sove?

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. en rubber er en rugbrødsmad :-) og mht. de forventninger kan du godt pakke sammen igen.... Jeg har hørt hvordan du er....

      Slet
  2. Din dansklærer forventer en ligeglad topkarakter fra dig :-)

    SvarSlet