tirsdag den 18. juni 2013

Mundtlige afgangsprøver - dag 7

Hurtig opdatering fra min mobil. 

I dag har jeg lavet lidt dansk, jeg har været ovre og sy på min store flet taske! Jeg er snart færdig! Og hvis ikke jeg bliver færdig har mor-Hanne og jeg aftalt at jeg må komme hjem til hende engang:-)) vi hygger os sådan mig og mor-Hanne! 

Så har vi fået boller i karry - TOTAL YNDLINGS!!!! Og koldskål til dessert! Det var et af højdepunkterne! 

Så har jeg været i byen med Kehlet! Vi skulle ikke rigtig noget men vi købte en is, og fandt billige chips så jeg ringede straks til Kia for at høre om hun skulle have nogle ostekugler med - det skulle hun.. Så tog vi i AZ bare for at kigge det resulterede i at det tog måske 40 minutter og vi kom for sent til aftensmad... Ja der raslede også et slag fra kontaktlæreren... 

Ellers har vi øvet noget landsstævne og vi har taget noget sol! Der er så mega godt vejr her! Sommer kom hid! 

Ellers er min aften gået med lidt drama på min gang både inde og udenfor værelset. Det bliver sgu nok godt igen i morgen:) man skal vel også have noget modgang før man kan se de nemme ting? 

Faktisk har jeg også i dag skrevet til min gamle klasse-, dansk- og RHSlærer (Bedste) altså jeg tror aldrig jeg bliver færdig med det dansk, så nu har jeg søgt lidt hjælp hos damen som altid har svar på alt! Og min kontaktlærer hjælper også! 

Ja det må være det der er sket i dag - måske mere end rigeligt - men herredet Gud altså vi skal vel også have det list sjovt?:-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar