torsdag den 6. juni 2013

Vi er i bevægelse!

Jeg har været med til mit første grundlovsløb!

I går eller onsdags var vi med til grundlovsløbet, det var faktisk ikke et valg vi havde, og det var faktisk okay, for ellers havde vi nok heller ikke taget med... Men jeg gik med Ida og Tolborg på 55 minutter! Ja der tænker nogen nok at det er dårligt, men vi gik i et rask tempo! Og vi overhalede mange som prøvede på at løbe! Det skal man altså lige have i baghovedet!

Her er den bette (emma), jeg, Tolborg og Ida inden grundlovsløbet!

Jeg har hunget mit nummer og mit diplom op på min opslagstavle :-)

Og så er det jo fint med de som kører ind til byen for at løbe, men vi cyklede derind, og der er måske små fem kilometer hver vej! Jeg siger det bare! Og om aftenen var jeg også inde i byen med Kehlet!

Og jeg har også fået facebook igen. Efter en måned uden, havde jeg plads nok til at åbne op for det igen, dog har jeg ikke facebook på min mobil, så det er kun en last når jeg er på computeren. Og hvem ved om den forbliver aktiveret? - Jeg tror det næppe.

I mandags har jeg været oppe på Handelsskolen for at se de som jeg skal gå i klasse med, det var ikke alle der var der, men der var nogen, og jeg skal gå i klasse med to drenge fra efterskolen af, og Henrys bedste veninde! Så det skal nok blive tre lange, men gode år :-)

Og så har jeg været inde i byen med Kia for at købe film, og en gang med Ida for at få lavet et hul i øret - bare rolig far jeg har ikke fået flere ;-) Og købt lidt flere film så efter seks film og en bøllehat er jeg klar til at gå på weekend!

Her er min meget fine bøllehat!

Og så her til aften slog jeg min tommeltot helt vildt! Jeg har fået en blodansamling under min negl, og det gjorde så ondt at jeg var nød til at ringe til min far. Det hjalp også! Det var faktisk mere smertefuldt end dengang jeg forstuede min fod - Siger det bare! Så dem der sagde at jeg pyllerede kan godt pakke sammen...

Ellers sker der ikke så meget. Vi varmer op til de mundtlige prøver i næste uge - eller de andre gør, jeg skal først op på tirsdag, så jeg regner med at lave det mandag :-) Altid i god tid!

Her er et par billede af Amalie til venstre og jeg til højre fra ugen :-) Vi havde engelsk og ingen lærer, og så fik vi også disse billeder lamineret! Hvis der sidder en lærer og føler sig snydt nu derude, fordi hun hjalp med at laminere dem, så skal du slet ikke føle dig snydt, vi gør bare lidt bedre rent næste gang ;-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar