tirsdag den 18. juni 2013

Mundtlige afgangsprøver - dag 6

I går stod den i tyskens tegn! Jeg skulle op allerede 8.15! Glad og lettet sidder jeg tilbage med kun to prøver tilbage! Det gik okay til tysk! Lad mig bare sige det sådan at Minna min tysklærer blev temmelig overrasket. Og ja der skulle nok ikke så meget til, fordi hun regnede med et 00 eller et 02 fra min side af, så det blev til et high five fra hendes side af! 

Men ja karakter er overvuderet. Det har ikke noget at gøre med hvor dygtig du er, men hvor godt du gør det på det givende tidspunkt, og hvad du kan inden for området. Selvfølgelig skal du have noget imellem ørerne, men hvis jeg trækker et nemt emne som er det eneste jeg har fulgt med i, viser det ikke at jeg er mega ringe til alt det andet inden for faget - det er blot min holdning til karakterer, og jeg er ligeglad med dem. 

Ellers har vi haft praktikant Mette herovre i går! Så hun lavede aktiviteter fra 9.45 og så til lidt hen på formiddagen. Så Kia og jeg gik over for at spille badminton! Nogen ville mene at det var bedre at læse, men vi øver faktisk til landsstævne! Der skal vi nemlig have valgfag, og vi har valgt badminton og skal spille double! Så vi spillede mod Mette og en fra min gang. Hvis Kia og jeg skulle beskrive spillets gang, så vandt vi alle de fire ''sets'' vi spillede, men ifølge alle andre vandt de andre to... - Men de havde også gået til badminton!

Men så blev Kia og jeg så grebet af stemningen at vi måtte gå skridtet videre! Så vi har designet vores egne trøjer på nettet - der kommer billeder når de kommer! Vi hedder team Jørgen, fordi vi begge hedder Jørgensen! Amen det bliver så fedt!  Dem skal vi spille i til landsstævne! 

Og så om aftenen gik vi så også lige over og spillede lidt, ja det kan jeg mærke i min arm i dag!..... 

Og jeg fik set Anna Pihl! Så er min dag faktisk reddet! 

Ja ellers sover jeg en del. Altså jeg laver noget i fem minutter og skal have en halv times pause, så vi går langsomt frem.... Men det skal jo heller ikke være sådan noget hastværk... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar