onsdag den 19. juni 2013

Mundtlige afgangsprøver - dag 8

Igen en hurtig opdatering;-) alt drama er overstået - sådan da:-) præcis som jeg sagde. 

Jeg har lige "tabt" eller opgivet en lille battle med min kontaktlærer over facebook;-) 

Og i morges var min matematik-makker (Karen) til halvanden times matematik, hvorefter jeg lavede på min taske. 

Jeg har været i gang med min taske det meste af dagen, fordi så har der været noget galt med bunden på den, som en af lærerne har hjulpet mig helt fantastisk med:-) så den er faktisk færdig nu! - altså bunden...  

Så har jeg ind imellem lavet noget dansk. Og har brugt hele min eftermiddag med Ida, hvor vi har lavet dansk sammen:-)) 

Så har jeg snakket kort med min far:-)). Min telefon er i stykker så hvis den vil ringe er det meget korte samtaler jeg har :-) - han er ved at gå amok over det! Så jeg prøvede lige at stille mig på der perfekte plet under appelsintræet for at se om der raslede nogen ned, men det gjorde der ikke... (Med alt det mener jeg at jeg har prøvet at få ham til at betale reparationen, men det vil han ikke, men jeg skulle jo prøve:-))) 

Ellers har jeg ikke oplevet noget vildt eller stort, jeg tager det stille og roligt. 

og jo Maagaard, jeg er ligeglad med den karakter som jeg får i dansk! - jeg tror den mand har roterende fis i kasketten, han har så høje forventninger til mit dansk at jeg skulle have en stige for ar nå derop! Amen..... Men ja ja hvis han gerne vil blive skuffet så må han da bare komme:) jeg bliver aldrig tilfreds med det jeg har lavet, og jeg kan ikke lave det om for det bliver det ikke bedre af! Det eneste jeg mangler er virkelig komplet ro og ingen mennesker som jeg kan ende med at falde i snak med - det er min største udfordring! Min tale-evne er måske den evne som jeg besidder mest men jaja. 

Jeg må hellere gå i seng, Kia sover og den bette kommer nu:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar