søndag den 23. juni 2013

Sidste weekend - farmer weekend


Det her er vores sidste weekend. Det er mærkeligt at tænke på. Og jeg er slet ikke klar til at skal sige farvel...

Men fredag ville kehlet og jeg ind til byen, min far kom for at aflevere en låne telefon, fordi den andens mikrofon ikke virker... så der går fire hverdage!!! Nu lever jeg med en nokia som jeg havde i sjette! Jeg hader mit liv. men han kom med den, for Elisa tog min Iphone med til Aalborg for at få den fikset, og så kom min fat også for at tage lidt med hjem og lidt med herop. Men han kørte os ind til byen, og så gik vi ellers på tilbud jagt!

Rejsen er så ledes:
Først starter vi i metropool i kvickly - billige chips.
Så vil vi i superbrugsen oppe ved jensens bøfhus af, men den er lavet om til en fakta, og det finder vi ud af da vi kommer derop...
Så går turen i kiwi - her var intet billigt.
Derefter ville vi gerne i netto, men jeg vidste godt at den i byen var lukket, så vi spørger en mand efter hvor den nærmeste er, og det er så ved skagensvej, og han fortæller der måske er en kilometer der ned, så vi tænker okay, det kan vi godt lige gå, og det gør vi så, men vejen virker endeløs, så efter vi har gået i noget tid, spørger vi en anden mand, og han siger vi har halvanden kilometer igen.... Og vi bliver ved med at gå, og vi når endelig til netto - billige cocio - og vi er i højne.

Det skal siges at vi prøvede allerede at ringe til skolen fra klokken halv fem af, fordi vi kunne se at det ikke ville gå, og vi ikke kunne nå hjem til aftensmad klokken seks, men den hylede bare sådan, så til sidst måtte vi ringe til en som skulle gå på lærerværelset, men Kehlet havde ingen numre på dem, og jeg havde sjovt nok heller ikke på min skod telefon. og vi gider ikke gå hele vejen tilbage, så vi kigger efter en bus - 18.10 - og det var efter aftensmaden, og helt i højne.... Vi fik fat på en lærer og blev enige om at vi spiste i byen, og vi kom skam også hjem omkring klokken ni eller sådan noget.... Og da vi kommer hjem, finder vi ud af at det var skolens fax vi havde ringet til..... AMEN! så joken her i weekenden er gået på at vi er farret vild helt ude i Højne.....

Og lørdag var vi til dyreskue, mange af de andre blev imponeret over alle dem jeg kendte, men altså man er vel ikke fra Østervrå for sjov? ;-) Jeg har da malket en ko, og gået ude i dyreskue-ringen med en ko, og været i avisen med et stykke fra dyreskue, og været i radioen hvor vi skulle fortælle lidt om dyreskuet og om vores opfattelse af det hele. Ja Altså det er ikke for sjov!

Og i dag har vi været til traktortræk, sjov oplevelse, men jeg har altså fået måde traktore og køer nok for lidt tid!

I lørdags var menuen på flæskesteg, og i aften er den på grill! :-)))) Vi har det nu meget godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar