torsdag den 20. juni 2013

Mundtlige afgangsprøver - dag 9

Klokken 8.00 skal du til matematik.... Det var det min opgave til i dag. Altså jeg har været oppe to gange nu klokken 8.00, altså ved ingen at jeg ikke er et morgen menneske? Jeg tænker bare at jeg er nød til at stå endnu tidligere op, for at se anstændig ud, og for at bare kunne få et lille smil frem... 

Men ellers er danskprøverne også startet i dag! To af mine tætteste har grædt på grund af det. JEG ER BANGE FOR AT BLIVE SLAGTET! Faktisk er jeg mest bange for at skuffe min dansklærer. ØV! Og jeg ved at jeg kommer til det. Så jeg er nød til at sidde med mit dansk hele dagen i dag, for bare at mindske skuffelsen lidt! 

De er mega hårde. 

Ellers skal jeg ud og spise med Connie her til aften. Jeg har ikke set hende i måske to-tre uger! Det er lang tid, når hun er så stor en del af mig, og jeg skriver med hende næsten hver dag, men det er godt nok svært at undvære hende! Og selvom vi ses om to uger. var det for længe for både hende og jeg. Så jeg ringede til min mor og sagde at hun lige skulle sige på kontoret at jeg ikke spiser med til aftensmad fordi jeg skal ud og spise med Connie. Og hvad kan man sige som forældre? At sine to børn også gerne vil mødes? Det må være en fryd for øret;-) 

Men jeg skal blive her i weekenden, så jeg får heller ikke dem at se, eller de kommer nok efter mit vasketøj, men jeg får ikke set Molsen. ØV. 

Jeg tænker også over den sidste tid heroppe. Jeg ved ikke hvordan jeg skal ligge et på hylden med at hive bloggen frem engang i mellem og få afløb for alt det der gerne vil ud, jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive følelsen af hvordan det vil være ikke at vågne til to dejlige piger hver dag. Jeg tænker over hvad mit sidste indlæg skal bestå af. Hvad skal jeg gøre med bloggen her? jeg ved ikke om jeg skal gemme den, og gøre sådan at det kun er mig der kan se den for eftertiden? Ingen andre skal jo alligevel bruge det til noget. 

Så mange tanker, ét lille hoved, og så kort tid. 

Ellers har jeg set Marley and me i dag, efter to timers film og halvanden pak lommeletter har jeg fået grædt det jeg skulle de næste mange dage! 

Jeg må tilbage til mit dansk, det skal nødigt blive sådan at jeg ikke bliver færdig fordi jeg hænger ud på bloggen... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar