fredag den 14. juni 2013

Mundtlige afgangsprøver - dag 3,4 og 5

Dagene flyder sammen når det ikke er det helt store der sker.

Så i onsdags var jeg med til aktiviteter om formiddagen, og vi spillede 500! Jeg er altså mega vild til det spil!
Carsten tabte mega stort! Og han vil ikke spille med mig mere, fordi han mener at jeg bruger ''Østervrå regler''..... Dårlige taber....

Ellers har vi været til noget landsstævne træning, så vi får bare øvet det hele igennem igen og igen. Ellers lavede jeg ikke det vilde i går, jeg lavede noget fysik og var inde i byen med Ida :-)

Så i dag klokken otte var det min tur til at afprøve mine fysik-evner. ØV! Så dum som jeg er så regner jeg ikke med at jeg trækker alkohol, så det havde jeg egentlig ikke forberedt mig til, og fem minutter før jeg skal være derovre, finder jeg ud af at jeg ikke har den mappe med alle de ting vi har haft om i alkohol... Så jeg løb ind til Malle for at spørge om jeg ikke måtte låne hendes, og heldigt for det da! 

For det jeg trækker er selvfølgelig alkohol... Amen jeg kunne have lagt mit på gulvet og grædt indtil at jeg fik et nyt emne. ØV! Men altså det gik ikke skide godt, og det forsøg jeg ville lave væltede tre gange, så jeg brugte tid på at tørre det op, men altså jeg kunne nok heller ikke have gjort det bedre end jeg gjorde, men derfor er det stadig øv! 

På mandag skal jeg op i tysk, som den aller første. ØV!!!! Jeg føler mig så dum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar